2008 regrets

20 apr 2008

stygg flicka.

Aktuellt humör:ångerfull

Varför kunde jag inte vara världens bästa kissekatt? 

Men jag har världens mjukaste händer. 

Ta dom och håll fast dom
och smek dom
eller krossa dom om du vill. Men jag vill ha mina händer i dina. 

Har jag verkligen bytt bort det bästa i mitt liv?
 
11 okt 2008

push

Aktuellt humör:bakfull

Wish I was different 
Wish I didn't have certain ways
So I wouldn't feel the need to push away
what I really want so close 

Because I want, I want, I want
you so fucking close


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0