varför blandade jag in djur för?! haha

23 mar 2009

Dagens irritation, ASSHOLES! PATETISKA!

 

* Falska fittor - dööööö

* Ytliga svin - döööööö

* Smyg-peddon som uttnyttjar alldeles för unga tjejer på löpande band ... oh34i=)%Y/de0f#&)(&"#€&&

Ja, alla som finns, skulle kunna hänga er offentligt utan att ha dåligt samvete, bara för jag tycker så jävla illa om er .

Och, oh, en personlig sak: Alla äckel som på allvar tror att jag vill komma springandes å ligga med er  bara för att ni existerar, och råkar vara lite kända; DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ 
och så hoppas jag att ni återföds som nåt jävla djur ,ni e patetiska hela bunten. Ja, nu buntar jag ihop er, för jag e så jävla lack på den stilen 
Ni e äckliga hela bunten och jag är så glad över att mitt liv inte är i närheten av ert!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0