filmstills

Vi hade en uppgift i skolan, "filmstills". Inspireras av en film och fota typ, filmstills helt enkelt, därifrån. Jag kände mig totalt oinspirerad. Jag gillar ju inte att kolla på film så mycket eftersom jag tycker det finns så få bra. Och gjorde det främst när jag var yngre, och det är svårt att minnas exakt. Och att hitta något man faktiskt kan fota också. Jag hatar kylan och tänkte INTE gå utomhus och fota.

Igår kväll kom jag äntligen på att det fick bli eternal sunshine of the spotless mind. Bra film, och några scener som var relativt enkla att genomföra.... (I´m so lazy)
haha vad tycks om fejk-regnet? ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0