sjuk

Nu har jag inte lagt in något här på jättelänge, men det gör inget för det är bara 1 besökare om dagen! (-HEJ, how YOU doin?)

Jag är bitter för jag är sjuk. Jag menar jag har feber och måste snyta mig 70 gånger i timmen och kan inte sova för jag kan inte andas genom näsan men inte heller genom munnen för då får jag hostattacker... Och  min hals är helt svullen och gör ont=(  Jag kan säga att jag hatar att vara sjuk.. Jag har liksom inte tid eller lust tycker jag!

Annars är jag arbetslös och pank som vanligt, men men, jag pluggar iaf lite och det är att göra nåt vettigt och sysslar jag ju lite med musik som är typ det roligaste ändå...

Här en bild jag tog på Alex och Carro (heter dom..) till ett projektarbete i skolan, vi var tre fotografer att fota, men denna bild har jag såklart tagit. Vi fotade i Jonas vardagsrum och var lite begränsade med ljus (hade en vanlig blixty på stativ med paraply) men man gör det man kan!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0