Updates

Det var ett tag sedan nu som jag skrev här nu, men har bestämt mig för att "återuppta" denna blogg, det är ändå ganska kul att skriva lite och visa bilder osv... Nu har jag så tråkigt också eftersom skolan inte är igång igen förrän typ 17 Januari och jag ännu inte har ett extra/deltids jobb.

JAG VILL HA RETUSCH-JOBB JU...

Iaf, nyår var mysigt, firades med Alex hemma, jag lagade världens godaste men ganska krångliga, tidskrävande maträtt och det blev det godaste någonsin!!!  Och jag gjorde hemmagjord chokladmousse och goda (svaga) jordgubbsdrinkar också. Vi kollade på standup och ztv hela natten och var kärleksfulla och bråkade ingenting (nästan...)
 Jag vill nästan starta en mat-blogg, jag är grym i köket, vilken mat jag än gör. Jag är jättebra på att freestyla också! Tar nästan alltid bara lite inspiration från maträtter eller recept och sen gör jag efter mina egna utsökta smaklökar! :D



 Vi bråkar, vi skriker, vi gör förmodligen grannarna både trötta och rädda. Men han är min älskling, jag glömmer bort det ungefär 10 gånger varje dag, men kommer alltid på det igen. Min självsfrände!




So long, dont drink and drive!


Kommentarer
Maygol

Thumbs up på matblogg! Jag skapade en i våras, men slutade efter ett par inlägg.. Älskar att laga mat men jag håller 'mina' recept för mig själv så man bara kan käka de när jag lagart :P



God fortsättning, raring!

2010-01-05 @ 03:53:55
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Maygol

Haha jag vet, men folk är så fräcka och påstår sen att de hittat på det själv. Delar gärna med mig till nära och kära :P



Den där måltiden du skrev om på bdb lät ju sjukt god. Yum!

2010-01-05 @ 04:06:27
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Maygol

(menade bara att jag inte vill lägga ut på nätet till vemsomhelst)

2010-01-05 @ 04:07:18
URL: http://lastchancedance.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0