Lyckad dag!

Igår var en väldigt rolig och lyckad dag!
Den började med att jag träffade upp en makeupartist (Sara Lindén)och en fotograf (Johan Margulis) för att göra en fotosession hemma hos mig. Med mig som modell alltså. Inte varje dag men kul !
Jag hade en idé kring outfit, hår och smink och Sara fixade håret och sminket jättecoolt, speciellt håret blev helt amazing :D

Här är några bilder som jag sett i Johans blogg än så länge, vad fina de blev! Han är grym på att redigera de annorlunda men ändå snyggt... Hehe, får man tycka att man ser cool ut också? ;D




Den slutade inte riktigt där, utan sen kom en kille jag raggat upp (på modellbilder.se alltså ;)) förbi och han skulle modella såklart. Han var skittrevlig och rolig och JAG fick superbra bilder, som jag nu sitter och pillar med i datorn! Ibland bara har jag bra dagar!!!


Kommentarer
Sebastian

oj, riktigt fina bilder! Lär kolla lite mer här, och på fotografens sida :)

2010-01-31 @ 10:25:00
URL: http://www.sebbesula.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0