topplistan:)

Gud vad jag fryser hela tiden, tårna är faktiskt åt det blåa hållet, obehagligt. Jag vill ha dom ett antal år till. Off topic men riktigt viktigt ;)

Så roligt, förut låg denna session etta på mode-topplistan på modellbilder.se Nu ligger den fyra på topplistan upp till en månad :) Hoppas den kommer klättra där mot toppen :D Dom bilderna blev så himla fina... finns massa andra fast dom har jag inte lagt upp.

Modell: Alicia R
Fotograf: Jag



Frågan är, vad och vem ska jag fota härnäst, som ambitiösa porträtt/mode-bilder eller whatever. Jag skulle vilja fota i snö, omkring snö. Snö är en väldigt bra ljusspridare, som en stor softbox nästan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0