Varför sverige är livsfarligt

Okej... Idag har varit världens kallaste och jävligaste dag. Det började med att jag tog mig iväg för att äntligen hämta min mic, men dom har skickat det till postens företags-ställe som ligger i ett industriområde, så det är lite krångligt. Man tar iaf en buss. Så jag tänkte, jag åker en snabbis till stan och ska sen ta bussen från spånga eftersom den bara går därifrån, till detta jäkla postställe.

Bussen kommer inte på över en halvtimme, det är svinkallt och jag har tappat känseln i mina tår (sneakers... ) och händer. Jag tar bussen och går av (tänkte att jag kan åtminstone sitta och värma mig där sen, tills jag ska ta bussen hem) går vägen till posten... men dom har STÄNGT! FÖR DET ÄR TYDLIGEN HELGDAG! Jag börjar skrika och sparka på allt jag kan sparka på och blir helt galen och vet att nästa buss inte kommer på en halvtimme och det finns ingenstans att värma sig.

 Jag går hela vägen tillbaka till spånga station och jag har tappat känseln helt i fötterna, händerna, nedre delen av ansiktet och även hela benen. När jag är i spånga tar jag första bästa buss för att få lite värme, tar skitlångt tid innan jag tinar upp. Jag trodde jag skulle få amputera hela jävla skiten. Den går till brommaplan, måste åka till brommaplan, ta tunnelbanan till fridhemsplan och sen till hjulsta och sen GÅÅÅÅ HEEEM i den här j*vla kylan!!!!!!!

Har varit hemma länge nu, har ätit, druckit massa varmt, tagit på mig halsduk, kofta, dun-tofflor... Mina fötter är fortfarande isbitar, så kanske måste jag amputera dom ändå!!! Lovar att det strök med en jäkla massa hemlösa idag!!!

MIN SUMMA AV KARDEMUMMAN ÄR ATT JAG LEVER INTE ETT ÅR TILL I DET HÄR JÄVLA ONATURLIGT KALLA LANDET SOM MINA IDIOTISKA FÖRFÄDER VANDRADE UPP TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0