Caaats

Den senaste tiden har jag mest kollat på djurprogram när jag tittat på tv... vilket jag gör en hel del :P
Animal planet och Nat Geo Wild. De har jättebra program. Mina favoriter är Dangerous Encounters, diverse program från savannen, zoo tales och Naturpolisen i Houston och Philadelphia. Att jag aldrig kollat på det förut... Djur är ju det bästa som finns. Och helt plötsligt vill jag bli veterinär :P
Och jag som saknar Addis så mycket, har ju velat skaffa en ny katt/katter, eftersom jag inte har hjärta att ta honom hit. Köpte ju honom när jag nyss fyllt 17 och bodde hemma... han tog aaaaaalla mina pengar haha.. han var en dyr jävel. Han har bott där så länge och är hemma där och kan dessutom gå ut lite på innergården, vilket han ÄLSKAR, han är så vild av sig. Jag vill inte ta honom hit för han kan inte gå ut här i området, aldeles för osäkert för honom. Men jag älskar och saknar honom så. Varje gång jag hälsar på "hemma" så leker jag med honom å fajtas lite =)
Iaf, min abstinens har gjort mig jävligt bestämd med att jag (vi... man har ju en sambo) ska köpa ny katt, en till bengalkatt och en bombay eller sokoke! Jag älsakr katter med vild look och som är självständiga, aktiva, sociala och lite dampiga :D Som springer rut och busar och klättrar och attackerar en när man minst anar det haha...
Men dom är så dyra. Får vänta. Under tiden så ska vi vara jourhem åt hemlösa :P
Och på torsdag får jag veta hur det ska bli med mina tänder, wii hjäälp, kommer jag se mongo ut i två månader eller... jag vet inte än! haha! Och på Fredag ska jag fota Alicia , såå förhoppningsvis får jag lite snygga bilder för jag har fan inte fotat ett skit senaste tiden för jag har varit för trött och oinspirerad..
En skuttande liten jepard unge.. bara för den är så söt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0