Gammal musik och nya bilder !

Hehehe... hehehe... he.. hehe.... hehehe ;)



Kanske bara är jag, men känner mig väldigt levande när jag lyssnar på The Battle Of Adwa, Addis black widows första album från -95 !  Vare sig ni i normala fall gillar knäpp old school hiphop med lite afrikanska ifluenser, haha, eller inte, så bara lyssna lite! Och lyssna för guds skull på texterna ;) finns att höra några låtar HÄR (obs, "bad girl" är deras andra projekt bus75)

Så himla glad att jag har hela skivan hemma ;) It´s my treasure!!! Fick den i present av mamma för massa år sen, hon lyckades hitta den på franska ebay. Jag blev så lycklig. Och Creams röst är hetast i världen.

Okej, but moving on , haha! Har nya bilder på fina Alicia. Har fan slitit med dom länge nu. Redigera bilder tar sin tid och det blev en massa bilder. Här är två, fast i lite mindre storlek och sämre kvalité.

Makeup: Linda F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0