Jag, en tarantinokaraktär?

Hahaha. En rolig grej hände idag. Eller, en gammal klasskompis från grundskolan, la till mig på facebook, och jag skrev Hej och så. Och så sa han: Jag trodde du flyttat till Japan och var Mangafigur på heltid.

QUE?! Det var det mest random jag hört. Jag undrade vart det kom ifrån och sa att jag inte gillade japansk kultur.

"Haha vet inte vart jag fått det från, alltid fått nån typ av hm.. "Kill bill Vol 2.Tokyo-remix.mp3" feeling av dig :D Eller nåt sånt.. Du känns som en Tarantino karaktär kort och gott."
Ja, bara för att det var det roligaste någon sagt om mig på väldigt länge så kopierar jag in det i min "coola blogg". hahaha.

Btw, igår fotade jag Alicia igen. Det gick sådär, min kamera vägrade autofokus me alla objektiv så jag fick fokusera manuellt. Väldigt svårt på avstånd... Hälften blev suddiga. Sen märkte jag att jag fotat allt i jpeg normal, efteråt (INTE BRA!) Alex hade nämligen lånat min kamera nån gång utan min vetskap och ändrat till jpeg normal, och sen inte ändrat tillbaka. Min bildbehandling blir ganska begränsad, att ändra färger/exponering/ljushet/svärta går inte så bra, osv. Men sötiga bilder blev det anyhow!
(en ÖGONBLICKSbild !)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0