Presenter hehe

Det var min födelsedag i Fredags, 26:e mars :)   Var helt underbart, spenderade den med familjen och Alex bara. Vi åt middag hos min mamma, hon, min pappa, min brorsa och alex (och addis :D) My favorite crew =) Åt suuuuupergod mat och en helt underbar tårta som jag hade "beställt" ^^ Gick inte ut sen elr något, drack ingen alkohol, nöjd över det.

Jag fick en resa för två pers av min mamma (hur kan man va så snäll!!!!) Antingen en vecka (inkl helpension:D) på cypern, eller 1 vecka i magaluf, elr 4 dagar i Rom... ROM, blir det nog :D UNDERBART! I maj är det.
Sen fick jag supersöta kuddöverdrag (och innekuddar=)) från H&M Home, som jag önskaty mig... Rosa, prickiga och vita, supersöta... Fredrik (min bror då) gav mig en t-shirt "Little miss bossy" haha, så sann.

Och tja, av Alex fick jag en liten shoppingdag med valfri budget :D (jaja, man får väl drömma!) Han tycker det är på tiden att jag ÄNTLIGEN köper lite kläder... Jag har inte haft råd, så jag köpte väl kläder senast för två år sen typ.. Jag har varit så pank och det lilla jag kunnat "lägga" på nåt annat än hyra å sl-kort å mat, har gått till kamera å utrustning å mikrofon...
Och jag fick även salt å pepparkvar an min pappa , och en hål-apparat, en som gör hål i papper, haha=)

Jaja... det är så jävla roligt att fylla år och få saker :D Så ere, I´m a kiddo!
Så nu är jag hela 22 år! Väldigt stolt är jag. Och ganska smart har jag blivit också. Nu skulle soc-tanterna å Maria Ungdom-faschisterna se mig, hahaha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0