fotosession

Igår var en rolig dag, jag var jättetrött av någon anledning, men jag hade en fotosession och det är ju alltid så kul :)
Den här gången var det en tjej som hette Karolina, supertrevlig och snygg och bra framför kameran. Jag fick massa fina bilder,  inget extraordinärt stuk, men riktigt härliga avslappnade, somriga bilder.
Jag håller på och redigerar och önskar att jag inte var så jäkla sömnig.
EN OREDIGERAD RANDOM BILD :)



Jag var och "rekade" (coolt det låter!) området inför plåtningen. Då tog lite bilder på Alex och han på mig, hihi.
Det är i utkanten av Järvafältet. Kolla vad söta bilder... Det var riktig soligt å blåsigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0