stuff

Lyssnar på musik. Pepp dansmusik. Mina favoritlåtar.
Har sökt ett jobb. Nummerupplysningen... Behöver ett jobb så mycket.

Hämtade mina bilder från Crimson idag, nice nice. Alltid kul att se sina bilder stooora. Fast problemet var lite att en bild var jäääkligt liten och inte alls så stor som jag ville ha den. Måste fyllt i fel. Samt minst två svartvita bilder hade fått stänk av gult i sig... not that nice. Får försöka skriva ut med min fotoskrivare hemma och hoppas att det blir niiiice.

På tisdag är vernissagen och sen nästa dag ska jag vara kl 08.00 hos protetiken och kika på min nya tand ;D Hoppas den blir fin! Min trasiga tand jag har nu är inte så jäkla fin. Ha ha ha...

För övrigt har jag nog tappat huvudet... Ja, det är nog det enda man kan kalla det för.
Because if I act psycotic, I must be a psycho?

...But I´m out of my head...









Kommentarer
IDA

Wow vilen snygg hals du har kvinna! Snygg bild också!

(Det kanske är en konstig komplimang men jag tycker halsar är fina så.. ja.)

2010-06-03 @ 22:51:51
URL: http://iiea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0