Anchor.


Det blev anchor istället igår... Först softade vi hos Becka med hennes brorsor och Niklas. Drack öl... Sen drog vi då in till Anchor, fast vi sa att vi inte skulle hamna där, haha. Men likt förbannat blir det alltid något rockställe! Jag hade jättekul... Lite för kul kanske. Alex hade också varit ute, så han mötte upp mig i stan och så tog vi nattbussen hem till hooden ;) Jag proppade i mig massa bulgur med chiliolja, hehe.

Nu sitter jag och fikar med mig själv, det är mysigt om än lite ensamt för Alex spelar dataspel... Jag har lite huvudvärk, vaknade efter fem timmars sömn och kunde inte somna om.

Jag känner mig enormt fotosugen, på ett år så har jag bara fotat två gånger... Det borde bli ändring på det. Nu behöver jag bara en extremt cool och snygg modell.

<----- Gulligheten när Nos sätter sig och jamar på golvet och till slut hoppar upp i knät och bestämt ska sitta där i en halvtimme och kela... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0