Episk dröm. EPISK!

Ha ha ha, det här är så kul att jag måste skriva ner det... Jag hade då en dröm inatt, en mardröm, en sån där riktigt läskig och obehaglig dröm. Jag vaknade flera gånger och skrek och VILLE att det skulle vara en dröm... men somnade om direkt och drömmen fortsatte, lika verklig och hemsk. Men upplösningen på denna mardröm är det BÄSTA (GINGERS DON´T HAVE SOULS!!!)



Min bror var försvunnen, han skulle ju åka tillbaka till England idag men ingen hade hört av honom. Jag var så orolig, ville inte att något skulle hänt honom. Ingen fick tag i honom och det sista någon visste var att han skulle till vårdcentralen i Rinkeby (?!) för han var sjuk. På en slags fest fick jag reda på några att vårdcentralen i Rinkeby varit utsatt för något jättehemskt, något stort och farligt... Jag kopplade direkt ihop detta med Fredriks försvinnande och blev helt utom mig av oro!!!

Jag bestämde mig för att med Alex och nån annan snubbe från festen åka och leta efter Rinkebys vårdcentral (mitt i natten...) för att se om Fredrik låg där skadad elr något. Vi gick till Rinkeby och letade efter vårdcentralen, till slut hittade vi den, men den var självklart stängd.... men vi lyckades ta oss in ändå. Där inne fanns ett gäng konstiga typer. Först ett gäng prostituerade kvinnor (wtf?) som raggade kunder. Så de kör bordell på natten?! Skit samma, måste hitta Fredrik... Alex och den andra killen gick någonstans och jag åt ett annat håll. Den här vårdcentralen blev till en stor läskig byggnad med massa gångar osv... Något hemskt hade hänt här, det visste man. Här och var låg läskigheter (minns intenom det var blod, kroppsdelar eller att det brunnit massa...)

Helt plötsligt dyker massa människor upp, ruggiga typer! Minns inte vad de sa, men jag frågar något och de låtsas normala till en början. Men sen börjar de följa efter mig och säga att jag är ute på djupt vatten, etc. De berättar vad som hänt där på vårdcentralen (typ nåt massmord!!) och omringar mig. Några av de är rödhåriga och resten sliter av sig sina peruker och visar sig också vara rödhåriga! Helt plötsligt står jag där omringad av onda "gingers" och de säger att nu måste de döda mig för jag vet....... Jag har en sån panik och dödsångest och skriker: "NEEEEEEEJ!!!! NEEEJ!!! DET KAN FÖRFAN INTE VARA SANT!!! DET ÄR JU EXAKT SOM I SOUTH PARK!!!!" Men som tur var vaknade jag ju upp då. Efter ett tag så fattade jag att jag var säker och att det bara var en dröm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0