Jusste, PROVFILMNING

Ja, det är ju lätt värt att skriva ett inlägg om. Så aa, hihi :)

<---- fett glad fast bilden är några månader :P

Var på en provfilmning förut för snabba cash 3. Ja, jag blev uppringd av rollsättaren. Fast jag visste inte att han var det alltså, för han lät så liten :) Nu när jag tänkt efter så sökte jag nog till Snabba cash (ettan) 2008... För jag klurade på hur han hittade mig; hade jag varit statist hos Tre vänner elr något sånt...? I alla fall, det var för en slags biroll, en lite konstig roll (som vanligt :)).

Jag var nervös, jättejättenervös; har ju inte pysslat med sånt där på jättelänge. Och jag har verkligen aldrig varit på en provfilmning! Men det som var kul var att jag kom på hur jävla kul det är att ha lite press på sig och agera. Jag älskar ju det. Jag är ju en jäkla teaterapa som alltid ska spela långa scener och sedan säga: HA!!! SKOJADE BARA!! DET DÄR GICK DU PÅ, ELLER HUR!!! Och Alex som känner mig så bra går typ alltid på det :))) Jag ÄR en bra skådis, JAG ÄR DET...

Fast hursom, det här med provfilmningen var lite klurigt. Fick inte öva på några repliker elr så, utan improvosera. Jag tror ärligt talat inte jag förstod hur han menade alla gånger. Såna här kille-tjej-grejer. Ragg-grejer. Och hur är man pushig på efterfest ensam med en kille ? Shit, sånt har jag aldrig pysslat med. Också sjukt svårt att improvosera fram att man tycker det är kul att bli tillfrågad om man vill bli en hora, haha. Hatar män som tror de kan köpa tjejer på alla sätt och vis så jag hade gett honom en rejäl utskällning egentligen... Men jag försökte nu iaf!!

Sen skulle jag dansa, självklart valde jag den sämsta låten jag vet, stod still i huvudet! Fick jag glatt dansa till den. Kan säga att det var J-KWON - TIPSY.... hahaha. Fy fan! Det var som ett stort skämt :) Sen sista scenen skulle jag bli överfallen och desperat försöka ta mig loss... Blev lite strypt, haha hade till och med lite svårt att prata efteråt. Det var roligt! Jag trodde jag var stark, men tydligen är jag klen.  Men jag sprattlade efter bästa förmåga i alla fall, skrek och rev honom lite... pinsamt... kom blod och allt! Yaay! Men om han blev sur så höll han god min (eller så suger jag på att se sånt... jag bad i alla fall om ursäkt.)

Jag vet inte hur det gick. Eller om jag var tillräckligt snygg =( Det var tydligen nån jävla snygg-tjej-roll. Sen var han väldigt rolig också, rollsättaren som jag spelade mot :D Det var nog inte till min fördel!  Han skulle höra av sig. Men det finns säkert någon/några som var bättre än mig i slutändan. Inte för jag hoppas det. Men hursomhelst, en jätterolig erfarenhet! Jag blev så taggad att jag ville registrera mig på statist.se, stagepool, uppa medlemskapet på filmcafe... Men det är ju så jävla dyrt, 175 spänn i månaden!!! Jag som ska köpa gymkort också! Lägg ägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0