so naughty.

Skulle ju ha pluggat idag... det blev typ, 20 min, sen flög jag iväg på något mystiskt sätt och hamnade i garageband där jag fortsatte på min fina lilla låt :o Nu är kl 02:20, hmm...

Vad mycket jag måste göra innan tisdag, varför är det så ? Jag måste göra klart mina insändningsuppgifter (zzzzz), plugga på provet som jag har på Måndag (!), plugga på vad jag ska framföra på provfilmningen på Tisdag (:s)... Det är väl egentligen det som är prio... Fast jag vill, vill, vill göra klart låten också! Men något är fel på mitt ljudkort (elr micken) det brusar och har sig. Man är ju inte så teknisk heller att man fattar vad det är.

Annars har dagen/kvällen varit lugn. Gick en lång regn-promenad, tränade, gjorde en mega-god middag, kollade på postkodsmiljonären och Lets Dance med Alex, och Bubbi gosade med oss i soffan =) Då är kvällen fan exakt som den ska vara ! Bara mysig och det slår alla utekvällar.

PS, det får jättegärna NÅGON gång bli lite soligt och sisådär 15 grader :) Vill ju kunna ha min coola kavaj som jag köpte förut. DS (skriver man så?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0