ensam i staden

Tränade... och sen satte jag i mig typ en påse kakor. Bestämde mig för att åka in till stan. Gick runt och runt, länge, kors och tvärs över staden. Fina staden; det är tur att den är så vacker. Tanken på att gå runt i evigheter utan mål, i en ful stad, känns inte alls lika bra. Man kan titta på mycket folk. Jag gör det och blir yr. Men vattnet, himlen och byggnader blir man inte yr av alls. Blir glad av utomhusluft och vatten. Även om allt är smutsigt.

Jag såg många tjejer och killar som var uppklädda. De var fina. Tjejer med omsorgsfullt fixat hår och klackar på 15 cm. De går armkrok för att inte ramla tror jag. Att de orkar, är en annan tanke jag får.

Jag åkte hem strax innan 21 elr nåt sånt. Kom hem... tände inga lampor. La mig i soffan och stirrade på tv:n (var bara skit.) Hade Alex kommit hem hade han utbrustit: "MEN ÄLSKLING... Du kan inte ligga såhär i mörker!!! Jävla vampyr..." :)

Somnade och vaknade upp efter ett par timmar till nån jävla brinnande animerad figur på en motorcykel. Han kravlade sig till en gravsten och dog där i ett tillstånd av icke-animation. En gubbe kom fram med en spade. Var tydligen filmen Ghost rider... Efter ett tag pallade jag mig upp och fixade lite middag. Nattlig middag.
Känner mig vild; livin' on the edge... ! Har ballat ur lite, vad för äventyr sker härnäst?!

Har varit lite av en ensam vecka faktiskt... Men kakorna, de har inte lyst med sin frånvaro :o

<--- prommis





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0