jag ska se dig igen

En vacker dag ska jag se dig igen
råka snubbla över dig
det behöver inte ens vara en vacker dag
men jag ska snubbla över dig
och säga hej
.

Imorgon ska jag träffa Becka & hennes bror förmodligen och kanske några fler... Vi ska budgetfesta lite.
Ska ta med mitt överblivna boxvin till henne, sen ska vi åka in till Dovas och dricka 50 cl öl för 30 kr :)
Sen ska vi förhoppningsvis till Debaser... det fruktade, dyra, härliga Debaser :) Budgeten för kvällen ligger på
100 kr per skalle ungefär. Men det blir trevligt eftersom Becka är underbar och jag gör saker alldeles för sällan...

Det är regnigt ute, men det gör inte så mycket. Folket flyr gatorna och jag kan filura runt själv :-)))
Imorgon på dagen måste jag dock plugga. Stenhårt och ända fram till kvällen.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0