vissa män gör mig illamående.



Det var en rolig dag igår !
Först var vi på Jameson, jag Ida och Malin (åh vad trevlig Malin är) sen kom även en snubbe som hette
Victor dit som var supertrevlig och snäll. De visade ultimate fighting tror jag på Tvn och det var extremt mkt
testestoron kändes det som... Sparkade på varandras huvuden när de låg ner, de runtomkring oss hejade på...
Iaf, när de stängde gick vi till Kellys där det var helt smockat med folk! Jisses... Eric kom dit också, kul. Jag hade jättekul, full och glad liksom och bra sällskap :D

Det enda som gjorde mig lite irriterad var då ett gäng s k män... 

Bakom oss i kön till Kellys stod en blond tjej med jättesilikonbröst med ett gäng män (enbart.) Det var uppenbarligen ett kompisgäng. Männen var kanske 30-40 och hon kanske 28-30. Hennes jacka var öppen. De ville att hon skulle gå fram och fixa in dom, "känner inte du vakterna här?" Hon sa att hon inte visste, men okej, hon kunde försöka... Trängde sig fram till de och började snacka. Männen började då snacka om att hon har ju iaf jävligt stora bröst "HÖ HÖ HÖ" så det borde ju funka...

Jag tittade på dem. Tyckte de var äckliga. Undrade vem tjejen var och varför hon bara verkade ha (såna) killkompisar. Undrade vad hon jobbade med, hur hon mådde, vad hon tänkte... När hon stod med de i kön såg hon så allvarlig ut, aldrig log hon, när hon gick fram till vakterna log hon inte, hon stod kvar där när vi gick in och hennes killkompisar äntligen fick komma in, hon log inte då heller.

Inne på toaletten på kellys hörde jag en tjej som var så upprörd och sa "det är inte okej...." hon var väldigt kort, kanske 145-150 max, väldigt ung. Hennes kompis sa till henne: det var bra att du sa till, sådär gör man inte! En gång tafsade en kille på mig och jag tryckte upp honom mot väggen och sa sådär gör du fan inte på mig!
Jag, på lyset osv, var tvungen att fråga vad som hade hänt... ja självklart, en random kille hade börjat ta henne på arslet, hon sa till men han bara fortsatte. Jag sa till henne att jag HATAR såna män och om hon vill att jag ska slå honom så är det bara att säga till för jag gör det JÄTTEGÄRNA och jag tar gärna det eventuella straffet!
Hon sa att det var snällt, men det behövdes inte, men hon sa att hon var ledsen... för det har hänt flera gånger att män gör sådär.

Jag var så jävla fly förbannad. Det var verkligen evigheter sedan någon kille gjorde så på mig. De vågar inte. Jag är äldre nu och jag är lång.  Men en liten kort tjej vågar de ge sig på. När de stängde så träffade jag på den tjejen igen vid garderoben och jag frågade om hon såg honom för då skulle jag slå ner honom, haha. Kanske hade jag inte lyckats men jag hade gärna försökt. Det var väl tur för mig att det inte blev så, men JAG AVSKYR SÅNA DÄR SÅ KALLADE "MÄN".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0