vet inte vad jag hade gjort utan

min bror. Fredrik. Bäst.
nu när jag bor tillfälligt hos mamma på söder så hänger vi mkt, för han bor ju här under sommaren då han jobbar i Sverige... (Jävla as som stack till England för att plugga.............. )
Mamma är borta på landet för hon har semester.

Igår lagade vi mat, köpte glass, gjorde chokladsås (och jag råkade spola vatten i hans två gånger , ha ha ha) sen kollade vi två avsnitt av Karatefylla. Han hade helt missat det, men han tyckte det var sjukt kul. När man sitter och garvar och snackar med honom om allt möjligt, då tycker jag det funkar att leva.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Random thoughts

Tankar, poetiska och patetiska texter. Nytt, gammalt, samlar lite här. Random thoughts, random me. :)

RSS 2.0